Zapoznaj się z tematami naszych szkoleń. W zakładce "Wydarzenia" sprawdź, gdzie i kiedy możesz się z nami spotkać.
Profesjonalizm w praktyce - Strategia OSY
Sprawdzone strategie Osobistej Skuteczności i Autentyczności. Autorski projekt Karoliny Maj, który przekłada 20 lat doświadczenia na fascynującą dawkę wiedzy.
Przejmij kontrolę nad czasem i uwolnij potencjał lidera. Praktyczny program stworzony z myślą o managerach, którzy chcą pracować mądrzej, nie ciężej, dzięki automatyzacji procesów.
Chcesz opanować Excela, by efektywniej zarządzać danymi, tworzyć raporty i automatyzować powtarzalne zadania? Zapraszamy na szkolenie, które wprowadzi Cię w świat pracy z danymi.
Architektura wyjątkowych doświadczeń. Naucz się mapować punkty styku, identyfikować słabe ogniwa i eliminować je, tworząc spójne i pozytywne doświadczenia w różnych kanałach.
Naucz się definiować i dopasowywać propozycje wartości, budować i optymalizować proces sprzedaży B2B oraz mierzyć skuteczność działań dzięki odpowiednim metrykom.
Odkryj, jak identyfikować i docierać do idealnego klienta indywidualnego, optymalizować koszty pozyskania i budować długotrwałe relacje przekładające się na wzrost sprzedaży.
Naucz się krok po kroku, jak skutecznie tworzyć i optymalizować kampanie Google Ads, aby zwiększyć widoczność swojej firmy, przyciągnąć klientów i maksymalnie wykorzystać budżet reklamowy.
Poznaj tajniki skutecznej reklamy na Facebooku i Instagramie – naucz się tworzyć kampanie, które przyciągają klientów, zwiększają sprzedaż i maksymalizują zwrot z inwestycji.
Wprowadzimy Cię w świat content marketingu – od podstawowych pojęć, przez budowanie strategii. Nauczysz się planować publikacje i korzystać z narzędzi wspierających tworzenie contentu.
Odkryj, jak skutecznie prowadzić zespół, definiując misję, cele i wartości, które jednoczą i motywują. Poznaj tajniki rekrutacji, budowania zaufania, otwartej komunikacji i rozwiązywania konfliktów.
Naucz się tworzyć przestrzeń sprzyjającą innowacyjnemu myśleniu, korzystać z technik generowania pomysłów oraz przełamywać schematy i nawyki. Wyzwalaj kreatywność w zespole.
Strategie współpracy z najbardziej wymagającymi klientami
Odkryj najlepsze, sprawdzone strategie radzenia sobie z najbardziej wymagającymi klientami. Naucz się, jak rozmawiać w trudnych sytuacjach, jak rozładować napięcie i nie dać się zmanipulować.