Podstawowe informacje 

  • Format: warsztaty lub prelekcja
  • Forma uczestnictwa: stacjonarnie lub zdalnie
  • Czas trwania: w zależności o wybranego wariantu
  • Lokalizacja: Przestrzeń Kreatywna na Poddaszu (Sierosław k. Poznania) lub w siedzibie Klienta
  • Ceny: zgodnie z cennikiem

Dostępne warianty

  • Warsztaty 1-dniowe
  • Warsztaty 2-dniowe
  • Warsztaty 3-dniowe
  • Warsztat intensywny - do 4h
  • Prelekcja 30-90 min
  • Konsultacja merytoryczna

Dodatkowe korzyści 

  • Certyfikat ukończenia - profesjonalny system unikalnych poświadczeń, które łatwo udostępnisz lub opublikujesz na swoim LinkedIn
  • Możliwość dołączenia do naszej społeczności profesjonalistów na LinkedIn - tylko na zaproszenie
  • Dostęp do materiałów po szkoleniu
  • Możliwość indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Grupa docelowa

  • Właściciele firm, menedżerowie i liderzy zespołów
  • Specjaliści chcący doskonalić swoje umiejętności interpersonalne i zawodowe
  • Osoby rozpoczynające karierę zawodową, które chcą wyróżnić się na rynku pracy
  • Osoby, które chcą rozwinąć umiejętności komunikacyjne i poznać tajniki etykiety biznesowej

Program warsztatów

W oparciu o poniższe moduły możemy skomponować program dostosowany do potrzeb Twojego zespołu. 


    • Profesjonalizm: co to właściwie oznacza i jak to ma się do tego kim jesteś?

    • Wizerunek profesjonalisty i autoprezencja w sytuacjach służbowych.

    • Osobista skuteczność: optymalizacja własnego potencjału. 

    • Autentyczność: spójny wizerunek online i offline w zgodzie z własnymi wartościami. 

    • Etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny - poznaj uniwersalny język kurtuazji.

    • Podstawowe zasady komunikacji werbalnej, niewerbalnej i cyfrowej, które ułatwią Ci budowanie relacji w świecie biznesowym, jak również pomogą lepiej zrozumieć intencje drugie strony. 

      • Powitania i pożegnania. 
      • Przedstawianie się i wizytówki.
      • Precedencja w kontaktach służbowych. 
      • Rozmowy telefoniczne
      • Kontakt mailowy
      • Organizacja spotkania biznesowego online i offline. 
      • Podejmowanie gości w firmie i/lub na służbowych eventach. 
      • Jak zareagować,  gdy ktoś popełni faux pas.  
      • Zachowanie w trudnych sytuacjach, jak uniknąć eskalacji konfliktu.
      • Sztuka odmawiania.
      • Twoja Strategia OSY: ćwiczenie warsztatowe, w trakcie którego wypracujesz własną strategię działania w oparciu o poznane elementy OSY.

      MODUŁ DEDYKOWANY 
      DLA LIDERÓW:

      • Jak wdrożyć strategię OSY w organizacji lub swoim zespole.
      • Budowanie profesjonalnych i skutecznych zespołów. 
      • Podstawy zarządzania zmianą.  
      • Prowadzenie spotkań biznesowych.
      • Umiejętne wywieranie wpływu
      • Strategie skutecznego radzenia sobie z obiekcjami
      • Przygotowanie do wystąpień publicznych - kierowanie uwagą grupy.

      Główny prowadzący