Przekształć trudne interakcje w pozytywne doświadczenia dla obu stron. Poznaj sprawdzone techniki komunikacji, które pozwolą Ci zachować profesjonalizm w najbardziej wymagających sytuacjach i budować długotrwałe relacje z klientami. Naucz się, jak skutecznie rozwiązywać konflikty, zarządzać emocjami i przekuwać trudne sytuacje w okazje do wzmocnienia relacji biznesowych.
Wprowadzenie do tematyki szkolenia
Charakterystyka wymagającego klienta: kim jest i co go wyróżnia?
Budowanie relacji opartych na zaufaniu
Radzenie sobie z obiekcjami klientów
Umiejętne stawianie granic
Ćwiczenia wzmacniające pewność siebie
Komunikacja w trudnych sytuacjach
Zaawansowane techniki komunikacyjne
Zarządzanie konfliktem i wspierające techniki negocjacyjne
Ćwiczenia praktyczne
Przekształcanie trudnych sytuacji w okazje
Długoterminowe strategie współpracy
Efektywne zarządzanie relacjami z klientami
Case studies i warsztaty