Odkryj nowoczesne podejście do sprzedaży, które łączy sprawdzone techniki z zaawansowanymi narzędziami i pozwala skutecznie docierać do klientów biznesowych. Dowiedz się, jak budować wartościowe propozycje sprzedażowe, projektować efektywne procesy i mierzyć rezultaty swoich działań w sposób, który realnie przekłada się na wyniki.
Możliwość dostosowania warsztatów do indywidualnych potrzeb Organizacji
Właściciele firm i managerowie chcący usprawnić procesy pozyskiwania klientów B2B
Zespoły sprzedażowe poszukujące skutecznych metod prowadzenia kampanii
Osoby pracujące w sprzedaży B2B, które chcą zwiększyć efektywność swoich działań
.
Strategia pozyskiwania klientów – podstawowe pojęcia i cele
Zimne maile i telefony – skuteczne kampanie sprzedażowe
Propozycje wartości – definiowanie i dopasowywanie
Proces sprzedaży – budowanie skutecznego procesu B2B
Metryki sprzedaży B2B – skuteczne mierzenie procesu
Narzędzia IT wspomagające sprzedaż
Jakub Krajka
Jakub Krajka to doświadczony manager sprzedaży B2B z ponad 16-letnią praktyką w budowaniu sukcesu biznesowego. Z sukcesami i w pełni samodzielnie prowadzi projekty dla wiodących firm w swoich branżach. Doradza, opracowuje strategie oraz buduje skuteczne zespoły sprzedażowe. Jego doświadczenie obejmuje wieloletnią realizację projektów dla firm z sektorów IT, finansowego i usługowego, co pozwala mu skutecznie odpowiadać na ich specyficzne wyzwania. Dzięki praktyce zdobytej zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i w firmach z sektora MŚP, doskonale rozumie różnorodne potrzeby organizacji. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu działań, które wspierają sprzedaż, marketing i zarządzanie cyklem życia produktów, zawsze dążąc do osiągnięcia wymiernych rezultatów. Jako założyciel i współtwórca produktów SaaS dla przedsiębiorstw przeszedł pełną drogę skalowania biznesu – od fazy koncepcyjnej aż po osiągnięcie pełnej rentowności. To praktyczne doświadczenie wzmacnia kompetencje Jakuba w budowaniu i rozwijaniu firm o wysokim potencjale.