Podstawowe informacje 

  • Format: warsztaty lub prelekcja
  • Forma uczestnictwa: stacjonarnie lub zdalnie
  • Czas trwania: w zależności o wybranego wariantu
  • Lokalizacja: Przestrzeń Kreatywna na Poddaszu (Sierosław k. Poznania) lub w siedzibie Klienta
  • Ceny: zgodnie z cennikiem

Dostępne warianty

  • Warsztaty 1-dniowe
  • Warsztaty 2-dniowe
  • Warsztat intensywny - do 4h
  • Prelekcja 30-90 min
  • Konsultacja merytoryczna
    .

Dodatkowe korzyści

  • Certyfikat ukończenia - profesjonalny system unikalnych poświadczeń, które łatwo udostępnisz lub opublikujesz na swoim LinkedIn
  • Możliwość dołączenia do naszej społeczności profesjonalistów na LinkedIn - tylko na zaproszenie
  • Dostęp do materiałów po szkoleniu
  • Możliwość indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Grupa docelowa

  • Osoby chcące rozwijać kreatywność i umiejętności twórczego myślenia w pracy zawodowej
  • Managerowie i liderzy zespołów, którzy chcą budować środowisko sprzyjające innowacjom
  • Specjaliści poszukujący narzędzi i technik wspierających generowanie pomysłów oraz wdrażanie kreatywnych rozwiązań

Program warsztatów


    • Podstawy zarządzania kreatywnością: charakterystyka pracy zespołów kreatywnych, rola lidera w stymulowaniu kreatywności, różnice między tradycyjnym a kreatywnym stylem zarządzania.
    • Techniki stymulowania kreatywności: praktyczne metody wspierające proces twórczy (np. burza mózgów, metoda 6 kapeluszy myślowych), narzędzia i aplikacje wspierające pracę kreatywną, ćwiczenia praktyczne w generowaniu pomysłów.
    • Budowanie kreatywnego środowiska pracy: elementy sprzyjające kreatywności (przestrzeń, komunikacja, kultura organizacyjna), promowanie innowacyjności i otwartości na nowe pomysły w zespole.
    • Zarządzanie różnorodnością w zespole kreatywnym: wykorzystanie różnorodnych umiejętności, doświadczeń i perspektyw w zespole, tworzenie synergii z różnorodności w celu osiągnięcia innowacyjnych rozwiązań.
    • Kreatywne rozwiązywanie problemów: kreatywne sposoby na radzenie sobie z wyzwaniami. 
    • Narzędzia wspierające kreatywność w pracy zawodowej: przegląd nowoczesnych narzędzi i aplikacji, które mogą wspierać procesy twórcze w firmie.
    • Zarządzanie stresem jako klucz do zachowania kreatywności: Praktyki mindfulness i inne metody redukcji stresu dla zwiększenia kreatywności.
    • Przezwyciężanie barier kreatywności: identyfikacja przeszkód w procesie twórczym (blokada twórcza, strach przed oceną, ograniczenia czasowe), strategie pokonywania barier i utrzymania motywacji zespołu.
    • Ocena i wdrażanie pomysłów: skuteczne metody oceny pomysłów i podejmowania decyzji o ich realizacji, zarządzanie ryzykiem związanym z innowacjami, narzędzia wspierające selekcję i wdrożenie pomysłów.
    • Case study i warsztaty praktyczne: analiza rzeczywistych przykładów zarządzania kreatywnością w zespołach, ćwiczenia grupowe w stosowaniu poznanych technik w praktyce.
    • Podsumowanie i planowanie działań wdrożeniowych: opracowanie indywidualnych planów działań przez uczestników, dyskusja i wymiana doświadczeń.

    Główny prowadzący